Sony MDR-EX35LP zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX35LP zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Russo 20-01-2012
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP

de oortjes zitten erg goed en sluiten redelijk wat omgevingsgeluid af.

bij dance muziek waar veel bass zit zijn de oortjes erg goed, maar bij muziek waar veel zang of veel instrumenten in zitten (met name piano) is het geluid ontzettend slecht en soms zelfs schel.

het lijkt alsof het geluid snel overstuurd, weet niet of dit echt aan mijn oortjes liggen of dat dit gewoon aan dit type ligt.
bij birdy - skinny love is dit gekraak heel erg duidelijk te horen

Timo2897 21-11-2011
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP zwart

Ik heb deze oortjes nu iets meer dan een jaar. ze zijn echt super! Goede kwaliteit en mooi geluid. zeker voor deze prijs.

Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ze water dicht zijn. Ik heb ze prongelijk mee gewassen in de wasmachine, en ze geven night steeds top kwaliteit muziek.

Echt een aanrader

TJD 14-04-2011
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP zwart

Heb ze vandaag gekocht, ik vond ze eerst een beetje tegenvallen. Heb zojuist even andere dopjes erop gezet en wát een geluid zeg! Ik ben zelf een luisteraar van hardstyle en hardcore, en ben zéér te spreken over de bassweergave. Heb ze voor 25 euro gekocht bij Dixons, ik zou ze zeker aanraden!

Sir Hendro 24-01-2011
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP

Deze in-ears vandaag gekocht voor erbij. Ik heb al veel betere in-ears maar had nog een reserve nodig die ik tevens kan uitlenen. Iets wat ik niet doe met mijn dure in-ears.

Bij Saturn kon ik deze voor EUR 20,- meenemen. Dan maar meteen uitgepakt en gaan testen. Jeetje!! Wat een geluid zeg voor die paar euro. Serieus ik ben totaal verbaast dat deze goedkope speeltjes zo goed klinken. De bass is zeer krachtig, strak en diep, het midden en hoog zijn ook zeer gebalanceerd aanwezig.

Het enige wat deze in-ears wel erg missen is dynamiek. Zo klinken mijn dure in-ears links en rechts tot 1 geheel als of je ergens live bent zeg maar waarbij bij deze in-ears het geluid toch meer als gespeeld uit 2 desktop speakers klinkt. Maar dat is niet erg voor deze prijs. Ik kan erg geniet van deze goedkope jongens.

Mensen die opzoek zijn naar vrij goede in-ears maar hebben niet veel uit te geven dan kan ik deze sterk aanraden.

Raoul. 18-01-2011
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP zwart

De oortjes zijn erg klein en passen goed in je oor. Maar de rubberen voorstukjes drukken soms een heel klein beetje in je oor. De geluidskwaliteit is erg goed al mis ik soms een heel klein beetje bass.

TobiasStreefkerk 01-01-2011
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP zwart

Geweldige oordopjes, ik merk wel dat ze gemaakt zijn voor house/dance muziek want er zit een krachtige diepe bas in. Ik ben zelf DJ en ben deze vanaf nu gaan gebruiken, en ze bevallen prima, ze sluiten alles af, er ontsnapt geen muziek, krachtige muziek, wat wil je nog meer? Aanrader!

KCRW 30-08-2010
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP zwart

Vandaag deze dopjes gekocht. Ze overtuigen niet. Er is heel weinig bas. Het geluid wordt beter als de dopjes diep in het oor worden geduwd. Ik vind het absoluut geen aanrader en de prijs/kwaliteitsverhouding is erg scheef.
Teveel geld voor matig presterend in-earphones.
Tegenvaller.

CliffordEJ 31-05-2010
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP zwart

Oordopjes vorige week aangeschaft. Echt WAARDELOOS echt geen enkele bass te bekennen en het geluid klinkt er nergens naar.Ik heb er 40 euro voor betaald echt veel te veel voor dit blikkerige geluid.
NIET KOPEN DUS!

elize 04-12-2009
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP

Vandaag de sony mdr-ex35lp aangeschaft...wat een enorme tegenvaller zeg !! Had niet verwacht "the top off the bill" in huis te halen voor deze prijs maar voor 35 Euri mag je toch wel een redelijk geluid verwachten, zeker van Sony.
Klinkt bijzonder blikkerig (enige vorm van bass is nergens te bekennen) en hoewel het dopje IN je oor zit is het geluid heel erg zwak. Ik had bij mijn mp3 speler een senheiser oortelefoon (niet geheel in het oor maar in de schelp) van een tientje. Deze klinkt 3 keer harder dan de sony in ear van 35 Euri.
Waar ik mijn mp3 speler met de senheiser op 8 had staan moest ik 'm met de sony in ear op 24 zetten om hetzelfde geluidsvolume te krijgen.
Kortom een behoorlijke tegenvaller, hij ligt nu ongebruikt in de kast. Niet kopen dus zonde van je geld.

Hein 17-08-2009
Geschreven voor: Sony MDR-EX35LP zwart

Deze oordopjes zitten goed in mijn oren, ze houden omgevingsgeluiden redelijk buiten. Maar het belangrijkste: bijvoorbeeld stemweergave is beter dan mijn ruim 200 gulden kostende 15 jaar oude Sennheiser.
Luisteren met deze dopjes verveelt nooit. Alleen de basweergave is minder in vergelijking met bovengenoemde zeer goede koptelefoon. Prijs/kwaliteit: buitengewoon goed.